Mūsdienās darbiniekiem ir nepieciešama iespēja uzturēt sakarus, pārvietojoties hibrīdajā darba vietā. Viņiem ir jābūt elastīgiem attiecībā uz to, kur, kā un kad viņi strādā, viņiem nepieciešams viegli noteikt kolēģu konkrētā brīža pieejamību, tāpēc vajadzīgas īpaši izstrādātas ierīces, kas ļauj nevainojami sastrādāties ar kolēģiem.
Līdz ar hibrīddarba modeļa ieviešanu, klātienes tikšanās arvien biežāk aizstāj virtuāli apmeklējumi. Veselības aprūpē, kur redzēt pacientu ir izšķiroši svarīgi, bija nepieciešamas steidzamas inovācijas pacientu virtuālajai aprūpei. Lai uzlabotu virtuālo apmeklējumu pieredzi gan klientiem, gan pacientiem, jāizmanto risinājumi, kas palīdz klātienes tikšanās elementus īstenot digitālā vidē.
Izmantojot virtuālo vizīšu uzgaidāmo telpu, ikviens klients vai pacients jutīsies gaidīts. Gan šis, gan citi digitālie risinājumi un notifikācijas ļauj samazināt neierašanās gadījumu skaitu, un šo informāciju iespējams automātiski saistīt ar Microsoft Bookings ieplānoto virtuālo apmeklējumu grafiku. Klienti un pacienti var pievienoties savam virtuālajam apmeklējumam tieši no mobilās pārlūkprogrammas, neinstalējot īpašas lietotnes, un tas iesaistīšanās procesu padara vēl ērtāku.