#7: Darbinieku meklēšana Pastāv daudz dažādu veidu, kā atrast īstos darbiniekus – sludinājumi, personīgas rekomendācijas, personālvadības nodaļas organizētas darba biržas.
Totaljobs piedāvā dažas idejas, kas palīdzēs pieņemt lēmumus par tavai organizācijai piemērotāko darbinieku meklēšanas veidu.
#8: Darbinieku meklēšanas stratēģijas Šajā
rakstā atrodami 6 vērtīgi padomi, kā veidot aktīvu, radošu un efektīvu darbinieku meklēšanas stratēģiju.
#9: Pārmaiņu vadība Mūsdienās pārmaiņas notiek ikvienā organizācijā, tāpēc personāla vadītājiem jāprot efektīvi
vadīt pārmaiņas un jāizprot iespējamās ar tām saistītās problēmas.
#10: Rakstura novērtēšana Vai atceries pazīstamo teicienu – "nevērtē grāmatu pēc tās vāka"? Šīs
metodes darbinieku atlases laikā palīdzēs tev izvērtēt personas raksturu.
#11: Koučings Efektīvs koučings spēj palīdzēt dažāda līmeņa vadītājiem kļūt patstāvīgākiem. Te atradīsi dažus
padomus, kā strādāt ar koučinga metodēm.
#12: Sadarbība Lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un rezultātus, nodrošinātu darbinieku apmierinātību un sniegtu maksimālu atdevi uzņēmumam, personāla vadītājiem regulāri
jāsadarbojas ar citām nodaļām, departamentiem utt.
#13: Komunikācija Visiem zināms, ka komunikācija ir pamatā daudziem procesiem. Šis vienkāršais
tiešsaistes mācību kurss piedāvā uzlabot komunikācijas prasmes 1 dienas laikā.
#14: Uzņēmuma personālvadības procesi Personāla vadītāji ir pilnībā atbildīgi par to, lai visi viņu pārziņā esošie personālvadības
procesi atbilstu aktuālākajām likumdošanas prasībām.
#15: Vienlīdzība Ja īsti nezini, kas tas ir un kā tas saistīts ar tavu uzņēmumu, izlasi šo
rakstu. Tajā šis termins izskaidrots vienkāršā un saprotamā valodā.