Tā kā regulējuma prasības dažādās nozarēs kļūst arvien stingrākas, uzņēmumi cenšas sekot atbilstības prasību apjomam un sarežģītībai, jo īpaši attiecībā uz datu ierakstu pārvaldību darbiniekiem, piegādātājiem un klientiem, lai veiktu sarežģītus atbilstības procesus.
Šajā rakstā par to, kā gudri menedžēt liela datu apjoma apstrādes procesus, lieki nenoslogojot HR resursus tieši veselības aprūpes iestādēs, kurās ir gan liels darbinieku, gan liels klientu skaits.
Cilvēkresursu pārvaldības problēmas veselības aprūpē
Veselības aprūpes organizācijas saskaras ar vairākām unikālām problēmām saistībā ar cilvēkresursu pārvaldību, jo īpaši ņemot vērā nozares jutīgumu un lielo darbinieku skaitu, kā arī viņu veselības stāvokli pacientu drošības jomā. Lūk, daži no izplatītākajiem izaicinājumiem:
1. Regulatīvā atbilstība
Veselības aprūpes organizācijām jāievēro stingri noteikumi, piemēram, HIPAA (Veselības apdrošināšanas pārnesamības un atbildības likums) un citi specifiski regulējumi. HR komandām ir jāuztur jutīgu darbinieku un pacientu datu konfidencialitāte. Lai nodrošinātu atbilstību, visiem veselības aprūpes darbinieku dokumentiem, tostarp vakcinācijas apliecinājumiem, licencēm un sertifikātiem, jābūt aktuāliem. Šo prasību ievērošana manuāli var būt laikietilpīga un pakļauta kļūdu riskiem.
2. Liels darbinieku dokumentu apjoms
Veselības aprūpes organizācijām parasti ir liela un dinamiska darbaspēka struktūra, kas ietver pilnas slodzes darbiniekus, nepilnas slodzes darbiniekus un līgumdarbiniekus. Dokumentu, piemēram, darba līgumu, maiņu grafiku un atvaļinājumu pieteikumu pārvaldība šādā mērogā ātri var kļūt nepārskatāma. HR komandas bieži ir pārslogotas, cenšoties nodrošināt, ka dokumenti ir aktuāli, vienlaikus pārvaldot nepārtrauktās darbinieku rotācijas un adaptācijas procesus.
3. Dokumentu pieejamības neefektivitāte
Kad HR dokumentācija tiek glabāta fiziskās mapēs vai neorganizētā digitālā formātā, specifisku failu ātra atrašana kļūst par izaicinājumu. Tas var radīt kavējumus, neefektivitāti un neatbilstību auditu vai regulatīvo pārbaužu laikā. Ātra un precīza piekļuve darbinieku informācijai un darbībām ir kritiska HR darbības atbilstībai.
4. Laikietilpīgi administratīvie uzdevumi
Manuāla dokumentu apstrāde, atbilstības izsekošana, apstiprinājumu organizēšana un drošības protokolu pārvaldība aizņem ievērojamu laiku. Šis administratīvais slogs neļauj HR profesionāļiem koncentrēties uz stratēģiskām iniciatīvām, piemēram, darbaspēka plānošanu, darbinieku iesaisti un talantu attīstību. Automatizācija šo uzdevumu pārvaldībā var ievērojami uzlabot vispārējo efektivitāti, atslogojot HR komandas, lai koncentrētos uz augstākas ietekmes aktivitātēm.