Kāpēc Squalio?


Mēs izprotam, cik sarežģīta var likties HR procesu digitalizācija. Mūsu misija ir atrast izeju šajā labirintā un veikt kopīgu ceļu uz ikdienas darbu automatizāciju, lai varētu veltīt laiku svarīgākām lietām. Mēs aicinām kopīgi analizēt esošo situāciju, lai veiksmīgi ieviestu pārmaiņas iekšējos procesos.
Mēs strādājam ar pasaulē labi zināmiem un sertificētiem programmatūras ražotājiem, un tieši tas palīdz mums rast labāko risinājumu ikviena uzņēmuma vajadzībām. Esam pieredzējuši speciālisti un padomdevēji IT infrastruktūras jautājumos un zinoši HR procesu automatizācijas risinājumos.
Liesma Rijniece
Produktu attīstības vadītāja
Ko mēs piedāvājam?
Personālvadības pārvaldība
Vienkāršs un ērts veids, kā sekot līdzi darbinieka ciklam: sākot ar atlases procesu līdz pēdējai darba dienai. HR informācijas sistēma ir droša vietne, kur turēt darbinieku datus un sekot līdzi izmaiņām, katra darbinieka dzīves ciklā. Darbinieku pašapkalpošanās iespējas un procesu automatizācija ietaupa uzņēmuma laiku un naudu.
Motivācija un iesaiste
Nav viegli motivēt darbiniekus brīžiem spert papildu soli jeb "go extra mile"- kā arī saņemt atgriezenisko saiti par labi padarītu darbu kā no vadības, tā no darbinieku puses. Tomēr uzskatām šīs lietas par nepieciešamām mūsdienu darba vidē. Ar rīku palīdzību mēs redzam iespēju popularizēt uzņēmuma individuālās vērtības un iekšējo uzņēmuma kultūru. Analizējot iegūtos datus, iespējams izmērīt darbinieku apmierinātību un vispārējo temperatūru uzņēmumā. Datu analīze dod iespēju darbiniekiem augt kopā ar uzņēmumu un justies motivētiem un iesaistītiem.
Iekšējā komunikācija
Uz attīstību vērsts uzņēmums vēlas padarīt savas organizācijas iekšējās komunikācijas apriti ātru, vieglu un saprotamu. Ar interaktīvu rīku palīdzību ir iespējams veicināt darbinieku piesaisti, radot vietu un vietni, kur ērti komunicēt savā starpā, uzzināt kompānijas jaunumus un atrast sev nepieciešamo informāciju.
Sazinieties ar mums
  • Jānis Kolomenskis
    Biznesa attīstības vadītājs
    +371 26341873
    Janis@peero.app