Social Seeder palīdz aktivizējiet uzticamākos zīmola vēstnešus: Jūsu darbiniekus

No darbiniekiem, par zīmola vēstnešiem
Iesaistiet savus darbiniekus, izmantojot stabilu iekšējo komunikāciju un padariet viņus par zīmola vēstnešiem. Izmantojot Social Seeder, darbinieki var viegli saņemt uzņēmuma jaunumus un bez piepūles kopīgot tos savos sociālajos tīklos. Pateicoties mūsu intuitīvajam interfeisam, jūsu vēstnešu programma būs gatava un darbosies negaidot ne mirkli. Jūsu administratori publicēs saturu, sūtīs paziņojumus un pārskatīs analītiskos datus, pirms jūs to manīsiet.

Attālinātais vai hibrīdais darbs šobrīd ir aktuāls. Tāpēc darbinieku iesaistīšana ir būtiskāka nekā jebkad agrāk.

  • Izveidojiet savu zīmola atbalstītāju komandu

    Uzņemiet, aktivizējiet un iesaistiet savu vēstnieku kopienu. Vēstnieku segmentēšana ļauj pielāgot saziņu viņu vēlmēm un vajadzībām.
  • Sūtiet mērķtiecīgas, koplietojamas uzņēmuma ziņas
    Nosūtiet mērķtiecīgas uzņēmuma ziņas (vai ar tām saistītas ziņas) pa e-pastu vai izmantojot Social Seeder lietotni. Aiciniet savus vēstniekus dalīties ar tām sociālajos tīklos: tam nepieciešami tikai daži klikšķi.
  • Analizējiet rezultātus un optimizējiet turpmāko saziņu.
    Izmantojot detalizētus pārskatus uz saprotamiem paneļiem, jūs varēsiet novērtēt katra sūtījuma panākumus. Mācieties, pielāgojieties, uzlabojiet. Jūs ātri sapratīsiet savu vēstnieku tīklu vērtību.
Atklājiet augstas darbinieku iesaistes spēku
Palieliniet darbaspēka iesaisti un pārvērsiet darbiniekus par spēcīgiem zīmola vēstnešiem tiešsaistē. Social Seeder nodrošina tehnoloģiju, datus un nepieciešamo atbalstu, lai optimizētu jūsu darbinieku saziņu.
Palieliniet Jūsu zīmola autentiskumu un sasniedzamību
Dodot darbiniekiem iespēju viegli kopīgot uzņēmuma saturu sociālajos plašsaziņas līdzekļos, ievērojami paplašinās tā sasniedzamība. Turklāt, ja darbinieki dalās ar jūsu stāstiem tiešsaistē, tas padara jūsu zīmolu cilvēciskāku.
Veiciniet sociālo pārdošanu
Ja darbinieki bieži dalās ar atbilstošu uzņēmuma saturu, viņi sevi pozicionē kā informācijas avotu par jūsu produktiem vai nozari. Palīdziet saviem darbiniekiem radīt jaunus klientus un paātrināt pārdošanas ciklu, ieguldot sociālajā pārdošanā.
Izdevīgi piesaistīt talantīgākos darbiniekus
Nodrošinot darbiniekiem iespēju popularizēt jūsu darba devēja zīmolu, jūs iegūsiet nepārprotamu priekšrocību cīņā par talantiem. Veidojot spēcīgu darba devēja zīmolu, uzlabojiet pretendentu kvalitāti un krasi samaziniet vidējās izmaksas uz katru pieņemto darbinieku.
Sniedziet izcilu klientu pieredzi
Lai veidotu spēcīgu uzņēmuma kultūru, ir svarīgi radīt vidi, kurā notiek aktīva klausīšanās un dalīšanās. Tā kā klientu pieredze sākas ar organizācijas cilvēkiem, ir ļoti svarīgi, lai darbinieki būtu apmierināti un lai viņi būtu motivēti nodrošināt arī klientu apmierinātību.
Mūsu klienti sasniedz lieliskus rezultātus:
  • Astrid Kempenaars
    imec
    "Esmu pārliecināta, ka pēc pandēmijas perioda laikā solidaritāte ir vēl vairāk nepieciešama. Mēs sapratām, ka varam turpināt sniegt lielisku saturu saviem vēstniekiem, jo mēs neapturam savus pētījumus un atklājumus. Šādā veidā mēs kā kopiena varējām uzturēt ciešus savstarpējus kontaktus. "
  • Karen Walgraeve
    Rode Kruis Vlaanderen
    "Neatkarīgi no tā, vai mēs informējam par katastrofām, vai arī par to, ka steidzami nepieciešami asins donori - mums kā NVO ir svarīgi, lai mūsu vēstījums izplatītos ātri un viegli. Pateicoties Social Seeder, mēs varam paļauties uz simtiem darbinieku, brīvprātīgo un fanu, kas to dara."




  • Mathias Vertessen
    SD Worx
    "Platforma ir viegli lietojama. Ja man rodas jautājums, dažu stundu laikā saņemu skaidru atbildi ļoti draudzīgā veidā. Un viena no lielākajām priekšrocībām ir lieliskas salīdzinošās tikšanās 1 pret 1 ar padomdevēju no Social Seeder. Šajās stundu garajās tikšanās reizēs es saņemu daudz lielisku atsauksmju un padomu, ko varu nekavējoties īstenot."
Vēlies uzzināt vairāk par Social Seeder?
Aizpildi pieteikuma anketu un piesakies uz konsultāciju!
SAZINIES AR MUMS: birojs@smarthr.lv
pieraksties jaunumiem
© 2023 Smart HR Consulting