Nepadariet atgriezenisko saiti personisku
Nekādā gadījumā neiekļaujiet tajā tādas frāzes kā „nu, tas izskatās pēc tevis„ vai „tu esi tāda tipa cilvēks, tādēļ…"
Neiekļaujiet citu cilvēku viedokli
Izmantojiet tikai savus novērojumus. Nekādā gadījumā neiekļaujiet baumas vai vispārinājumus, piemēram, „visi ir pamanījuši" vai „cilvēki runā". Tas darbiniekam liks justies kā uzbrukuma mērķim un biroja baumu objektam. Nekas nav ļaunāk.
Nenodarbojieties ar pasīvu agresiju
Esiet tiešs, iejūtīgs un godīgs.
Nepieminiet ar darbu nesaistītas lietas
Sniedzot profesionālu atgriezenisko saiti nekad nevajadzētu iepīt jebkādu kritiku, kas tieši neattiecas uz darbu, it īpaši pārmetumus par neizmazgātām kafijas krūzēm un apēstiem cepumiem.
Neesiet „pārlieku jauks"
Lai arī mēs visi esam dzirdējuši seno teicienu „ja nav nekas labs sakāms, nesaki neko", tomēr uz atgriezenisko saiti tas neattiecas. Jums jābūt godīgam un jāatrisina darbinieku darba efektivitātes problēmas, citādi jūsu atgriezeniskā saite nav pilnīga.