Prieks Darbā projektu vadītāja Dace Grante dalījās ar savu pieredzi pasākumu organizēšanā, kā arī ar padomiem, kādam jābūt pasākumam, un to, kad organizēt pašam, savukārt, kad būtu nepieciešama palīdzība no malas. Dace uzsver, ka jebkuram pasākumam būtu jābūt ar mērķi, labi izplānotam, ar pievienoto vērtību, kā arī nevajadzētu aizmirst par plānu B, ja nu kaut kas neizdodas kā iecerēts. Arī iemesli, kāpēc rīkot pasākumu, ir dažādi - darbinieki jūtas novērtēti, pasākumi palielina darbinieku piesaisti uzņēmumam, veido motivāciju strādāt uzņēmuma labā, pasākumi ir veids, kā iepazīt savus kolēģus, sadarbības partnerus, klientus.
Dace iesaka pasākumu rīkot pašam, ja plānots ir neliels pasākums ar mazu dalībnieku skaitu, ir visi vajadzīgie resursi - laiks, datubāzes, palīgi u.c., kā arī ir skaidra pasākuma ideja. Savukārt, pēc palīdzības vērsties, ja plānots liels dalībnieku skaits, vajadzīgi specifiski risinājumi, pasākums plānots vairākās vietās, ir laika trūkums.