Taču, protams, ar zināšanām vien nepietiek! Svarīgi, ka tās tiek pielietotas praksē, kā arī vēl būtiskāk par to, KAS tiek darīts, ir tas, KĀ tas tiek darīts. Prasmju nostiprināšanai noderīgi ir prasmju treniņi vai individuālās koučinga un citas jaukto mācību metodes. Ja ir iegūtas zināšanas un izpratne par pamatprincipiem iepriekš vai e-vidē, tad var fokusēties un vingrināties uz konkrētām situācijām, kuri uzdevumi kuriem darbiniekiem tiek deleģēti, gan arī izspēlēt to, kā tas darbiniekam tiek komunicēts. Šādos risinājumos vadītājs saņem atgriezenisko saiti arī pats, izprot ko turpināt darīt, ko labāk nedarīt (neteikt) un ko sākt darīt. Ikdienā vadītājs bieži ir viens, un vadītāja statuss bieži arī traucē saņemt godīgu atgriezenisku saiti no padotajiem un pat citiem kolēģiem.
Pētījumi rāda, ka mūsu rīcību ikdienā nosaka mūsu izveidotie paradumi. Paradumus var mainīt un nostiprināt, taču tam ir nepieciešams gan treniņš, gan apzinātība un nepārtraukta atgriezeniskā saite, vai jaunizveidotais paradums ir ieviesies ikdienā un ir atbilstošs vēlamajam. Tā kā klātienes prasmju treniņus ne vienmēr var tik regulāri noorganizēt, prasmju treniņi tiek piedāvāti arī e-simulāciju veidā.
Kā piemēram, gatavās
Branchtrack e-simulācijas veidā nostiprina vadītāja prasmes vadīt darbiniekus dažādās situācijās, piemēram, uzdot atbilstošus jautājumus, lai novērtētu kandidātu atbilstību noteiktajām prasībām atlases procesā, izzinātu darbinieka motivāciju, kā arī saprastu, vai darbinieks piekrīt uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem. Mācību dalībniekam ir jāveic izvēles dažādās ar darbinieku vadību saistītās situācijās. Pēc katras izvēles tiek sniegta tūlītēja atgriezeniskā saite ar atbilstošu vadības teorijas aspektu. Par katru pareizo atbildi var nopelnīt punktus, kas e-simulācijas beigās var novērtēt, cik ļoti vadītāja izvēles atbilst vadības labajai praksei.
Ir arī teiciens, ka, lai vadītu citus, vispirms jāmāk vadīt pašam sevi. Mūsdienās jaunākās tendences rāda, ka arvien mazāk līdera kompetenci veido varas autoritāte, bet arvien vairāk - cilvēciskās īpašības. Spēja uzņemties atbildību par savu dzīvi, nemeklēt vainīgos, bet meklēt risinājumus- tās ir emocionāli inteliģenta vadītāja iezīmes. Apgūstot gatavos
Emociju vadības e-kursus visai komandai kopā,
uzlabosies savstarpējā sadarbība komandas starpā, kā arī vadītājam būs iespējams atsaukties uz kopīgi iegūtajām zināšanām par stresa mehānismiem un sniegt konstruktīvu atgriezenisku saiti arī šajos jautājumus.