25.05.2023 | SmartHR seminārs

NĀKOTNES DARBS UN DARBAVIETA

Kā izveidot nākotnes darbavietu jau šodien?
2023. gada 25. maijā plkst. 13.30 - 17.00
aicinām personāla vadības speciālistus un vadītājus
uz SmartHR semināru "NĀKOTNES DARBS UN DARBAVIETA"!


Runāsim par to, kā darba apstākļi var uzlabot komandas sniegumu, palīdzēt pielāgoties biznesa mainīgiem izaicinājumiem un piesaistīt jaunus darbiniekus! Tiekamies!

Programma

Ceturtdiena, 25. maijs plkst. 13:30 - 17:30
Rīgā, Zaļā iela 1, "Microsoft Latvija" telpās
13:30 - 13:35
Ievadvārdi
Nauris Vītols
SmartHR Latvija vadītājs, konsultants
13:35 – 14:05
Jaunie standarti darbavietā
Edgars Paura
"Trentini" Biroju iekārtojuma attīstības vadītājs
Prezentācijā tiks apkatīti šādi jautājumi:

  • Kādas ir aktualitātes biroju iekārtojumā?
  • Kā saglabāt ilgtermiņā darbinieka produktivitāti hibrīdmodelī?
  • Vai un kā ieinteresēt darbinieku doties uz ofisu?
  • Kāda ir biroja psiholoģija?
  • Birojs kā galamērķis ar vērtību un instruments jaunu talantu piesaitei
  • Haworth mākslīgā intelekta programma, kas izanalizē darbinieku vajadzības un piedāvā variantus biroja iekārtojumam.
14:05 - 14:35
Labsajūtas uzlabošana darbavietā: pasaules piemēri labākai nākotnei
Liene Vesere
"Stebby" vadītāja Latvijā
Darbinieku labsajūta uzņēmumos jau daudzus gadus ir aktuāla tēma. Tomēr pēdējo gadu nemierīgie laiki šajā jomā ir nesuši virkni pārmaiņu, – stresa un izdegšanas līmenis darbā ir sasniedzis rekordaugstu līmeni, tāpēc darbinieki sagaida, ka darba devēji veicinās viņu veselību gan darba vietā, gan ārpus tās.

Kā nākotne darbavietā izskatās darbinieku labsajūtas ziņā? Kādi ir labākie paņēmieni, lai atbalstītu darbiniekus un veicinātu viņu labsajūtu darbavietā? Vai mums ir jāseko līdzi visām aktuālākajām tendencēm? Kā pasaulslaveni milzu uzņēmumi, piemēram, Amazon, Linkedin vai Buffer, var iedvesmot labsajūtas jomā?

Atbildes uz šiem jautājumiem sniegs Liene Vesere, Stebby vadītāja Latvijā. Stebby – tā ir Baltijas valstīs lielākā labsajūtas platforma, kas palīdz jau vairāk nekā 1500 uzņēmumiem uzlabot darbinieku labsajūtu.
14:35 - 15:05
Microsoft risinājumi un personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365 darbinieku sadarbības uzlabošanai un produktivitātes paaugstināšanai
Ilze Ošiņa
"ELVA Baltic" Klientu attiecību vadītāja
Ilze iepazīstinās ar vairākām sistēmām, kuras darbinieki var izmantot savā ikdienā, lai uzlabotu sadarbību ar kolēģiem un būtu produktīvāki.

Stāsta centrā būs biroja darbinieks, kurš strādā attālināti – ko un kā viņam darīt, lai paveiktu savus darba pienākumus, neizejot no mājām. Prezentācijā būs iekļautas atsauces uz tādiem rīkiem, kā Panorama 365, Microsoft 365, Power BI, Dynamics 365.
15:05– 15:35
Kafijas pauze ar vīnu un eklēriem
15:35 – 16:05
Iekšējās komunikācijas izacinājumi hibrīddarba apstākļos
Kaspars Bernāns
"Uzņēmuma radio" vadītājs
Mēs spējam veikt darba pienākumus esot lidmašīnā, zem segas gultā vai paceltām
kājām dīvānā. Darbiniekiem ir kļuvis ērtāk strādāt, turpretī HR nodaļām jāmeklē arvien jauni veidi, kā šo procesu padarīt efektīvu un iesaistošu - kā veicināt darbinieku piederību organizācijai un nodrošināt efektīvu komunikāciju asinhrona darba apstākļos.

Prezentācijā runāsim par to, kādos gadījumos ir jāmeklē jauni risinājumi iekšējai komunikācijai.
16:15 - 17:00
(tikai klātienes dalībniekiem)
Darbnīca ar SmartHR konsultantu:
Kā veidot biroju laikmetā, kad birojs nav nepieciešams?
Oļegs Ņikitins
"Lietus" vadītājs, SmartHR konsultants
Bieži vien, birojs ir vienīgais saskarsmes punkts, kuru uzņēmuma cilvēki var sajust, iesaistot visas piecas maņas. Visa pārējā mijiedarbība, īpaši, ja darbs notiek hibrīda režīmā, ir ierobežota savā spējā radīt atmiņā paliekošas pieredzes.

Tieši tāpēc, ja darbinieki parādās birojā tikai vienu dienu nedēļā, iespaidiem, ko viņi gūst, atrodoties uznēmuma telpās, paliek arvien lielāka nozīme.

Darbnīcā dalībnieki izies cauri biroja veidošanas procesam caur darbinieka pieredzes plānošanas prizmu. Izskatīsim veidus, kā caur telpu nokomunicēt zīmola vērtības, izvērtēsim hibrīdorganizācijas biroja nepieciešamo funkcionalitāti. Kā arī, iemācīsimies "lasīt" biroja telpas, caur interjera novērtēšanu atminot, kāda ir reālā uzņēmuma pieeja sarežģītu projektu realizācijai un darbinieku ieguldījuma novērtēšanai.
Semināra dalības maksa: 117 EUR + PVN
Attālināta apmeklējuma cena, piesakoties 67 EUR + PVN

(iekļauta kafija, vīns, eklēri un diskusijas pēc pasākuma)

Aktuālākie raksti SmartHR lasītavā