Jau šobrīd darba tirgū vienlaikus ir veselas piecas paaudzes, katra ar savām interesēm un vajadzībām. Šis varētu būt viens no sarežgītākajiem uzdevumiem vadībai - veidot saderīgu, uz sasniegumiem vērstu komandu, kurā katrs jūtas novērtēts un atzīts, kā personība.
Arvien populārākas kļūst sarunas par darbinieku pieredzi, jeb "employee experience". Tās sākas ar pārrunām uzņēmumā, pirms darbā pieņemšanas un turpinās līdz pat pēdējai dienai. Kāda ir labā prakse, kā veidot šo pieredzi darbiniekiem saprotamu un pozitīvu ne tikai uzsākot, bet arī beidzot darba gaitas?
Kāda ir mūsdienu personālvadības loma uzņēmuma attīstībā - vai tai ir izpildfunkcija, vai arī HR var būt uzņēmuma stratēģiskais partneris? Kādi ir pienākumi un kāds ir rezultāts, kas būtu jāsasniedz? Kā uzņēmuma vadītāji uztver personālā ieguldītas investīcijas un kā vērtē to rentabilitāti?