Bijušie darbinieki, kā resurss uzņēmuma attīstībai
Inga Muižniece
Sonido & 1189, CEO
Ir pierasta prakse uzņēmumos veikt visdažādākās darbinieku apmierinātības aptaujas, lai noskaidrotu reālo situāciju un saprastu, kādā situācijā uzņēmums atrodas darbinieku acīs. Aptaujas ir dažādas, sākot ar garām visaptverošām ikgadējām iesaistes aptaujām, līdz ļoti lakoniskām "pulsa" aptaujām, kas aizpildāmas dažu minūšu laikā. Tās visas apvieno viens - esošo darbinieku viedoklis. Taču uzņēmumiem ir resurss, kas nereti var atklāt ko tādu, kas šajās aptaujās neatklājas. Bijušie darbinieki. Kādas metodes izmantot, lai apgūtu šo resursu? Kādus jautājumus uzdot, lai saņemtu patiesākās atbildes?