Starptautiskā līmenī jautājums par aviācijas darbinieku psihoemocionālo veselību aktualizējās pēc "Germanwings" aviokatastrofas 2015. gadā. Dažus gadus vēlāk Eiropas Aviācijas drošības aģentūra nāca klajā ar regulējumu, kas uzlika par pienākumu aviokompānijām nodrošināt pilotiem peer-to-peer, jeb kolēģu, atbalsta programmu. Tas nozīmē, ka katram pilotam ir jābūt iespējai saņemt psihoemocionālu palīdzību no kolēģa, kurš pārzina profesiju, darba ikdienu un izaicinājumus, ar kuriem šajā profesijā strādājošie saskaras, un līdz ar to var atbalstīt kolēģus, kuri saskaras ar dažādiem dzīves izaicinājumiem.
Brīdī, kad šis regulējums bija jāievieš airBaltic, es strādāju ar pilotu departamentu, un šis jautājums nonāca uz mana galda. Kad bijām ieviešanas procesā, sākās COVID-19 pandēmija, mēs bijām spiesti atlaist daudzus darbiniekus, kas radīja komandā milzīgu stresu. Arī tie kolēģi, kuri palika, juta emocionālo spriedzi. Tas bija tas brīdis, kad mēs sapratām, ka par labbūtības tēmu ir jārunā ne tikai ar pilotiem, bet arī ar pārējiem darbiniekiem.